close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

6 יתרונות בריאותיים חשובים שמגיעים עם התקנת ג'קוזי לבית

מערכת שורשו כסליו, תשפ04/12/2019

אין שטה טובה יותר לעורר את שחרור האנדורפין הטבעי של הגוף מאשר ישיבה באמבט חם. החום של ג'קוזי למרפס מגביר את זרימת הדם והעיסוי הטיפולי עובד על כאבי שרירים

תגיות:
בתקופת החגים, רוב האנשים חושבים על שיטות בהן הם יכולים לנקוט כדי לשפר את בריאותם לקראת השנה החדשה, אך רבים מהם מאבדים את המיקוד שלהם עד אחרי סוכות. התקנת ג'קוזי לבית מאפשרת לכם לחזור לכוונתכם המקורית להיות בריאים יותר, כי אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לשפר את הבריאות. זה הגוף האחד והיחיד שלכם, שמרו עליו.

רחצה במים חמים הייתה מסורת בתרבויות רבות מאז ימי הרומאים, אך אנשים רבים אינם יודעים כי ג'קוזי מספק יתרונות בריאותיים משמעותיים. אז בואו נדבר רגע על ג'קוזי לבית, ג'קוזי למרפסת, ג'קוזי
לגג או התקנה של כל ג'קוזי חיצוני יכולים לסלול את הדרך לבריאות מכף רגל ועד ראש.

ג'קוזי לבית לשינה משופרת
אלפי ישראלים סובלים מנדודי שינה קלים עד כרוניים, והפרעו שינה אחרות. מחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת המדעי Sleep הראה כי ג'קוזי לבית ושימוש בו לפני השינה עוזר להשגת שינה עמוק ומרגיעה יותר.
הישיבה במים החמים כשעתיים עד שלוש שעות לפני השינה מרגיעה את הגוף, מגדירה מחדש את טמפרטורת הגוף ומקלה על ההירדמות והשינה הרצופה במהלך הלילה.

ג'קוזי למרפסת להפגת מתחים
אין שיטה טובה יותר לעורר את שחרור האנדורפין הטבעי של הגוף מאשר ישיבה באמבט חם. החום של ג'קוזי למרפס מגביר את זרימת הדם והעיסוי הטיפולי עובד על כאבי שרירים.
מתח השרירים מוביל לכאבי ראש ועייפות שיכולים להימשך לאורך זמן ולהוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כך שהתקנת ספא ביתי מקלה את הלחץ על המפרקים והשרירים, משפרת את מצב הרוח והתגובה לרגיעה הטבעית היא שיטה מדהימה לשיפור הבריאות.

ג'קוזי חיצוני יעיל לשיפור הכושר הגופני
זמן רגיעה עם ג'קוזי חיצוני יעיל למניעת כאבי שירים ומפרקים לאחר פעילות גופנית מאומצת, באמצעות הגברת זרימת הדם המסלקת חומצה לקטית, הגורמת לכאב ולעייפות, שנבנים לאחר תרגילים מאומצים.

הקלת כאבי ברכיים עם ג'קוזי לגג
מחקר שנערך לאחרונה על מטופלים שעברו ניתוח להחלפת ברכיים מצא כי לא רק שהם חוו פחות כאבים, אלא שזמן ההחלמה שלהם היה מהיר יותר בהשוואה לאנשים שלא התקינו ג'קוזי לבית, או ג'קוזי לגג, או כל סוג אחר של ג'קוזי חיצוני.

טווח התנועה שלהם השתפר משמעותית מהר יותר והם השתמשו בהרבה פחות תרופות להפגת כאבים בהשוואה לאנשים שלא התקינו ג'קוזי למרפסת או ג'קוזי בשטח הפנימי או החיצוני של ביתם.

ג'קוזי לבית יעיל להפגת כאבי גב
כאב גב תחתון הם הסיבה המובילה, לאחר הצטננות ושפעת, לביקור אצל הרופא. טיפול של ג'קוזי לבית נושא יתרונות בריאותיים גם לטווח הארוך עבור אנשים הסובלים מכאבי גב תחתון.

מחקרים תיעדו את הממצאים, וקבעו שלאחר שלושה שבועות של טיפול ספא ביתי עקבי, הבדיקות הראו שיפור רב יותר במצב הבריאותי, כפי שנמדד במשך הכאב ובעוצמתו, ובגמישות הגב, בקרב קבוצת המשתתפים שהתקינו בביתם ג'קוזי חיצוני, בהשוואה לקבוצת המשתתפים שקיבלו טיפול תרופתי בלבד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה